mandag den 19. november 2012

Eventyr for begyndere.....


Her til eftermiddag har jeg været til min venindes søsters magister konference. Jeg er totalt fremmed i universitetsverdenen og det var første gang jeg satte mine fødder på SDU. Men jeg tænkte at nu var chancen der for at opleve sådan en fremlæggelse og tilmed af en jeg kendte, og hvor emnet var til at relatere til, evetyrtræk ved Tolkins og Rowlings. Derfor billedet :) Og det var en rigtig god oplevelse, hun var god til at formidle det, med humor, ro og en smittende interesse. Hun fik en masse fine ord med på vejen :)

Overskriften på dette indlæg er også titlen på en af mine ynglings sange :) Eventyr for begyndere af TV2, men med et tvist, da Magtens Korridorer har mixet den med Drømmer :) Find den på youtube hvis lysten er det :)

1 kommentar: