mandag den 5. november 2012

I den grad ud af min komfortzone...

Jeg har i oktober måned i den grad været ude af min komfortzonen og taget udfordringen op med at være vågen nattevagt. Hvilket også er grunden til at jeg ikke har fået skrevet noget på bloggen.

Det var i begyndelsen slet ikke meningen at jeg skulle have nattevagter, og jeg havde heller ikke sagt ja til stillingen hvir jeg havde vidst det endte sådan. Men blev sagt på som nattevagt, da en anden nattevagt meldte sig syg og aldrig rask igen. Samtidig med har der været en masse problemer med det firma jeg var ansat hos så jeg har skulle forholde mig til en masse nye ting i forhold til arbejdsvilkår osv... Skrive klage mails og ringe ang forskellige ting hvilket slet ikke ligger til mig, da jeg helst undgår sådan noget.

Jeg synes det har været hårdt at have nattevagter, da der er blevet vent op og ned på dag og nat, plus jeg aldrig har haft så mange at jeg har kunne nå at vende mig til det. Og når jeg så havde fri skulle jeg tage stilling og ringe til forskellige for at få styr på mine rettigheder osv.

Så oktober har været en meget lærig månend, men hvor jeg har talt dagene til den sluttede. Og hvor er det skønt der står november på kalenderen nu. Hvad jeg så skal ved jeg ikke, men ved nu hvor meget arbejdesvilkår betyder og hvordan det i hvert fald ikke skal være.

Ser frem til en måned hvor mulighederne står åbne :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar