lørdag den 15. december 2012

Foredrag

Jeg synes personlig udviklig er ret så spændende og derfor går jeg gerne til foredrag om emnet.

Et foredrag som var ret godt og gav stof til eftertanke var "Hvem vil du være i dag" Det var ret underholdende og samtidig gik jeg derfra med et nyt perspektiv på en problemstilling i min hverdag :) Det handlede blandt andet om ens skyggesider og hvorfor man måske ikke kan lide bestemte sider hos andre mennesker.

I forbindelse med min aktivering er der foredrag hver torsdag. Jeg er blevet meget positivt overrasket over hvad det er for nogle foredrag - men to ud af tre har været om personlig udvikling.

Simon Steenholm - google ham, hans livhistorie er fasinernende og inspirendende:)

Søren Holmgren - http://www.itoi.dk/forside.php Blind og arbejder nu med at motivere andre til at se mulighederne i stedet for begrænsningerne. Rigtig inspirendende og underholdende foredrag :)

Tjek google og hjemmesiden ud og lad dig inspirere :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar