tirsdag den 19. februar 2013

Forberedelserne.....

Puha nu er det tæt på..!

Om om 14 dage er jeg på vej til Nepal!!! Kan ikke rigtig forstå det, men har dog tvunget mig selv til at komme ud og se på lidt udstyr i morgen, sko, sandaler og kamara primært :) Plus det store besøg på apoteket :) Men det er altså ret underligt at vide at de næste 2 mdr skal jeg være i et andet land, anden kultur og langt væk hjemmefra... Men nøj hvor jeg glæder mig!!!!!! :D

Som jeg tidligere skrevet er det en udfordring for mig ikke har have styr på tingene og vide hvad der skal se og ikke planlægge alt for meget hjemmefra, men tror bare jeg blir skuffet hvis jeg planlægger for meget, men har da undersøgt hvor de fede steder er og hvad jeg SKAL opleve, resten tager jeg når jeg kommer der over :)

Jeg har fået kontakt med Dorte Just http://dortejust.wordpress.com/ tjek hendes hjemmeside ud. Hun laver frivilligt arbejde i Nepal og jeg skal ud og besøge hende i den landsby hvor hun skal arbejde her til foråret. Det er faktisk sådan at vi skal med samme fly, så måske vi allerede møder hinanden i Kastrup :)

Der bliver også bekræftet  flybilletter, snakket med banken, med a-kassen, min jobkonsulent, skrevet laaange lister og meget meget mere :) Samt alle de dejlige mennesker jeg skal have taget afsked med skal også planlægges og skrives i kalenderen....



Ingen kommentarer:

Send en kommentar