torsdag den 31. januar 2013

Back where I started ;)

Skiftet spor!! :)

Jeg har i mange år gerne ville til Nepal og da der kom bekymringer og egne tanker omkring om det nu var smart at rejse alene rundt når jeg nu ikke havde så meget erfaring med det, er det blevet til at jeg taget et smut 2 mdr til Nepal, her til marts :D

Grunden til jeg gerne vil til Nepal er på grund af bjergne. Jeg er meget fasineret af dem, så håber på at kunne komme til at nyde dem. Samtidig er Nepal et land med variation, så man også kan komme ned syd på og ride på elefanter, se tigere og nyde lavlandet og rismarkerne.

Jeg tager afsted med Mellemfolkelig Samvirke og skal arbejde på et børnehjem, meget gerne et stykke oppe i bjergne :) Jeg glæder mig til at komme afsted, prøve mig selv af både personligt, men også fagligt. Kunne være rigtigt fedt hvis jeg kunne inspirere dem på børnehjemmet og få en masse fede oplevelser med hjem :)

Jeg vil stadig forsøge at komme til at lære at meditere og gerne opholde mig på et kloster eller et resort hvor jeg kan lærer det :) Jeg er nemlig stadig inspiret af Spis, bed og elsk filmen, hehe :) Så Bali turen er kun udskudt og ikke aflyst ;)

Jeg glæder mig også stadig til at møde en anden kultur og regner stærkt med at skulle bo hos en værstfamilie, så jeg rigtigt kan komme tæt på :)

Det hele er sådan lidt klumpet sammen lige nu, da jeg sidder og skal/burde skrive eksamensopgave, men tankerne gøre alle mulige andre steder hen...

Lige en opdatering på det som er sket siden nytår.. Puha bare jeg selv kan følge med - men først tilbage til eksamensopgaven! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar