onsdag den 2. januar 2013

Tak!

Skrevet den 1. januar 2013

Jeg sidder her dagen derpå efter en rigtig god nytåraften sammen med gode venner, med en god følelse i kroppen. Tømmermændene er ikke så vilde og jeg er mere end klar på et nyt års oplevelser :)

Inden det nye år sådan rigtigt går i gang, vil jeg lige give mig tid til at tænke lidt over det gamle....

Jeg vil gerne sige tak, tak for de mennesker som jeg i 2012 begyndte at se mere til og som nu har fået en fast plads i min hverdag :)

Jeg vil sige tak, tak for de gamle venskaber jeg har og som stadig udvikler sig i takt med at vi bliver ældre, det er dejligt vi stadig følges ad :)

Jeg vil sige tak, tak for de udfordringer, op - og nedturer jeg har haft i 2012, de har hver især været med til at udvikle mig og give mig ny viden om mig selv.

Jeg vil sige tak, tak for at min familie og venner støtter op når tingene bliver svære og at de lægger ører til når der skal luftes ud :)

Og sikkert en masse andet jeg også har sat pris på i året der er gået, men som ligger lidt fjernt i hukommelsen lige i dag ;)

Samtidig vil jeg se lidt fremad:

2013 bliver året hvor jeg rejser ud i verden.

Det bliver også året hvor jeg forhåbentlig får et arbejde.

Det bliver også et år fuldt med flere gode oplevelser med venner og familie.

Og alt muligt andet som endnu ikke har krydset mine tanker endnu, heldigvis :)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar