lørdag den 12. januar 2013

At vælge til og fra....

Tanker og planlægning!

Jeg kan utrolig godt lide have have styr på tingene og vide hvad der skal ske på forhånd især når jeg skal opleve ny ting osv. Derfor er det en udfordring at planlægge så lidt som muligt på min forståeden tur til Fillippinerne og Bali. Men jeg har nogle ting jeg gerne vil opleve når jeg derude:

På Fillippinerne:

- Arbejde med handicappede børn i 4 -6 uger

- Møde og opleve den Fillippinske kultur

- Lærer at meditere

- Opleve styrken i at klare sig selv et ukendt sted i verden

- Snorkle, evt dykke

På Bali:

- Opleve naturen på Bali - Bali National Park

- Opleve kulturen på Bali

- Cykeltur til rismarker

- Opleve stilheden og de hvide strande på Gili Island

- Til Rinca og Komodo og opleve komodovaranerne

- Prøve krafter med sufing

Sådan ser det ud indtil videre, min største udfordring er at finde ud af hvor meget tid jeg skal sætte af til det? Og hvor længe kan jeg undvære Danmark.....

2 kommentarer:

  1. Søde ven, det er først nu jeg finder din blog.
    Dejligt at se lidt til dig herinde :)
    Jeg glæder mig til at høre mere om dine rejseplaner. Det lyder så spændende!!

    SvarSlet
  2. Der er en del ændringer i planen hehe.. Jeg tager nemlig til Nepal i stedet :) Også blir drømmen om Bali realiseret på et andet tidspunkt :)

    Er bare vild jeg skal afsted!!! :D Det blir så stort :)

    SvarSlet