søndag den 5. august 2012

Nyt bekendskab og måske flere på vej :)

Jeg har i et halvt års tid haft en profil inde på "Venindeliv.dk". Jeg oprettede den, da jeg har en håndfuld fantastiske venner, men jeg kunne godt bruge lidt flere :)

Der skulle en efterlysning til, efter en træningspartner, før jeg fik mødt den første pige inde fra siden. Selv om jeg har prøvet det med at møde et nyt menneske før i form af dating, var der nu alligevel noget andet at den nye bekendte var en pige. Det havde jeg ikke prøvet før. Men da forventninger ikke var en potentiel kæreste var følelsen i maven noget mere afslappet.

Mødet gik godt, vi har 3. træningsaftale i morgen :) Og den gode oplevelse har givet mig modet og lysten til at møde flere søde piger fra denne super hjemmeside :)

Fortsat god søndag derude :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar