tirsdag den 28. august 2012

Så blev der TID til endnu et oplæg....

Det begreb TID det er en mærkelig størrelse...

Lige pt er jeg jobsøgende og går hjemme. Og jeg synes tiden forsvinder! Det irriterere mig helt vild, da jeg gerne vil have en hel masse ud af dagen, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af at administrere den, tiden, når jeg har så meget af den....

Forsøger at lave planer over hvad jeg skal nå den pågældende dag, men pludselig er det sidst på eftermiddagen og jeg har ikke nået halvdelen af det jeg gerne ville :( Tingene kan jo nemt udskydes til i morgen - og det irriterer mig!

Kommer ellers op i ordentlig tid, og de dage hvor jeg ikke træner starter dagen med en morgengåtur så jeg kommer op og i gang. Men så sker der noget når jeg kommer hjem igen -overspringshandlinger og dårlige undskyldninger.. Men det går ikke mere. Der er så mange ting jeg gerne vil nå og nu har jeg al den tid jeg kan få, og så skal den ikke bare bruges foran computeren, da det er her den meste at tiden forsvinder!

- Jeg vil få skrevet ansøgningerne i god tid og ikke skubbe dem foran mig.
- Jeg vil begynde at læse faglitteratur og biografier.
- Jeg vil nyde at hækle og ikke som den del af en overspringshandling.
- Jeg vil se Beverly med god samvigtighed.
- og meget mere.....

Så i dag begynder jeg, ikke noget med i morgen, nej nu her kl 15.05, skal lige have printet skemaet ud, med at notere ned hvad jeg bruger min tid på.... Skema er hentet her http://www.dortherindbo.dk/bog/oevelse-til-bogen.aspx .

Har læst et sted, og kan ikke finde det sted igen, men det siger jo sig selv at den tid vi har, ikke kommer igen, og derfor skal den udnyttes fornuftigt og med en god følelse i kroppen :)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar