tirsdag den 14. august 2012

Sæbebobler, knus og sejlskibe :)


At opdage de små eventyr kræver nogen gange kun opmærksomhed og tid :)

Jeg kan godt lide at gå en formiddagstur, lige for at komme ud og igang, nu når man går ufrivilligt hjemme :) Turen plejer at gå til "Mosen" i Odense, et grønt område langs Odense Å :) Det første der mødte mig da jeg kom derned, var en mand som stod ude på græsplanen og lavede de største sæbebobler :)


Pludselig tog han sin cykel og forsvandt og efterlod alle hans ting ved bænken, det lignede at han havde overnattet der i nat.

Jeg fortsatte og mødte et midaldrende par, som stod og krammede :) Og krammede og krammede :) Blev helt glad på deres vejne :)

Jeg gik over til legepladsen hvor jeg min nysgerrighed faldt på det lille vandløb som er lavet i forbindelse med legeplasen. For enden, ender vandet i et hul, det var næsten ren meditation at sidde og kigge på :) Her jeg fik stor lyst til at bygge sejlskibe og små tømmerflåder, og sejle med dem :)


Pludselig kommer han tilbage igen, ham med sæbeboblerne :) Og begyndte at pakke sine ting sammen. Efter noget tid begyndte han igen at lave kæmpe sæbebobler, denne gang ud over åen :) Stod længe og kiggede på ham og sæbeboblerne.


De er ikke så tydelige, men håber man kan få en fornemmelse af hvordan det må have set ud.


Nogle af boblerne sejlede en kort tid på vandet :)

2 kommentarer:

  1. Rigtig sød blog du har! :)

    Håber du tager et kig forbi min?;

    elskershopping.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Mange tak skal du have :) Ih det min første kommentar, det lidt stort :)

    SvarSlet